یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

آرپناهی خبر داد:

عرضه سیم کارت اپراتور سوم به صورت آزمایشی به صاحبنظران حوزه ICT

آرپناهي

یکشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۰:۰۰


مدیرکل برند و ارتباطات اپراتور تامین تلکام از آغاز واگذاری آزمایشی و محدود سیم کارت های نسل سوم طی روزهای آینده خبرداد و گفت: این واگذاری آزمایشی با تست شبکه که در بهمن ماه انجام شد تفاوت هایی خواهد داشت.

وایمکس نیوز - شاهین آرپناهی در گفت و گو با خبرنگار ما با تاکید بر اینکه زمان آغاز فاز آزمایشی عرضه سیم کارت های اپراتور سوم موبایل به زودی اعلام می شود، افزود: جزییات واگذاری سیم کارت ها به صورت رسمی و حداکثر ظرف 24 ساعت آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

وی دلیل عدم اطلاع رسانی در مورد زمان و جزییات دقیق واگذاری سیم کارت های اپراتور سوم را ارایه اطلاعات منسجم تر در مورد آغاز به کار این پروژه عنوان کرد و ادامه داد: نحوه سرویس دهی تامین تلکام در این فاز به صورت آزمایشی و محدود خواهد بود و در صورت تایید کیفیت، عرضه عمومی و تجاری خواهد شد.

آرپناهی با بیان اینکه این فاز آزمایشی تفاوت هایی با آنچه که به عنوان تست شبکه در بهمن ماه انجام شده بود دارد، بیان کرد: عرضه سیم کارت و سرویس دهی در این فاز اگرچه به صورت آزمایشی است اما به شکل وسیع تر و گسترده تری در محدوده مکانی مشخص خواهد بود.

این مقام مسوول در شرکت تامین تلکام واگذاری سیم کارت های اپراتور سوم در این فاز را مربوط به مدیران و مسوولان وزارت ارتباطات عنوان کرد و گفت: حتی ممکن است این واگذاری در ابعاد وسیع تری نیز انجام شود و در این زمینه از کسانی که صاحب نظر هم هستند کمک گرفته شود.

وی بیان کرد که در صورت تایید از سوی مسوولان این سیم کارت ها عرضه عمومی و تجاری می شود.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو